منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
اخبار
اخبارصفحه اصلی
اخبارو اطلاعیه ها
اسلاید شو
پیوندها
رویدادهای علمی
سامانه کلاس مجازی
عکس هدر بالای صفحه
وب سايت ها
ورود
اخبارو اطلاعیه ها
اعلام فراخوان تولید محتوای الکترونیکی توسط اعضای هیئت علمی
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور خبر داد:
اعلام فراخوان تولید محتوای الکترونیکی توسط اعضای هیئت علمی
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور از اعضای هیئت علمی برای تولید محتوای الکترونیکی دانشگاه دعوت کرد.
دکتر ابوالفضل فراهانی با اشاره به رسالت دانشگاه در توسعه آموزش مبتنی بر فناوری اطلاعات و برنامه معاونت آموزشی در خصوص تولید محتوای الکترونیکی دروس مقطع کارشناسی ارشد گفت: اساتید علاقه مند به همکاری در تولید محتوای الکترونیکی می توانند درخواست خود را تا تاریخ 30 اردیبهشت ماه از طریق پست الکترونیکی info.lms@pnu.ac.ir به دفتر آموزش های آزاد و چند رسانه ای ارسال نمایند.
وی افزود: واجدین شرایط می توانند آمادگی خود را در دو بخش ممیزی و ارزیابی کلاسهای الکترونیکی ضبط شده در سامانه LMs و همچنین تولید محتوای الکترونیکی از طریق ضبط تدریس الکترونیکی در قالب استاندارد تدوین شده محتوای الکترونیکی اعلام نمایند.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی ادامه داد: اعضای هیات علمی برای همکاری باید علاوه بر سابقه تدریس الکترونیکی، دارای رتبه علمی استادیار و بالاتر بوده و حداقل دو نیمسال سابقه تدریس در دروس مورد در خواست را داشته باشند.
دکتر فراهانی خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه های تدوین شده در حوزه آموزش الکترونیکی مبتنی بر فن آوری اطلاعات، طی یکسال آینده تعداد محتوای الکترونیکی دانشگاه به دو برابر و تعداد رشته های دارای مجوز پذیرش به صورت الکترونیکی به 122 رشته در مقطع کارشناسی ارشد افزایش می یابد.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر