منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
اخبار
اخبارصفحه اصلی
اخبارو اطلاعیه ها
اسلاید شو
پیوندها
رویدادهای علمی
سامانه کلاس مجازی
عکس هدر بالای صفحه
وب سايت ها
ورود
اخبارو اطلاعیه ها
راه اندازی و برگزاری دوره های آموزش عالی آزاد در کلیه مراکز واحدهای دانشگاه پیام نور راه اندازی و برگزاری دوره های آموزش عالی آزاد در کلیه مراکز واحدهای دانشگاه پیام نور

دکتر فراهانی گفت: رسالت آموزش‌های آزاد، برنامه ریزی درسی و اجرای دوره هایی است که مورد نیاز بخش های گوناگون جامعه نظیر سازمان ها، نهادها و صنایع اعم از دولتی و خصوصی و همچنین آموزش های مورد نیاز کلیه شهروندان و آحاد جامعه است.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور افزود:این دوره ها تنها عرصه ای از کسب آموزش های عالی در کشور است که نه تنها به دور از موانعی نظیر کنکور، دسترسی همگان را به کسب علوم و دانش دانشگاهی سهل و آسان می نماید، بلکه بدون تقید به سرفصل های مصوب دروس دانشگاهی، می تواند سرفصلهایی متناسب با نیاز مخاطبان را به عنوان آموزش دانشگاهی برای آنان تنظیم و ارائه نماید.
وی ضمن تاکید بر اجرای این دوره ها اظهار داشت: کلیه اقدامات و تمهیدات لازم برای برگزاری سازماندهی شده و با کیفیت این دوره ها دیده شده و دانشگاه درصدد بکارگیری تمامی ظرفیت ها، اعم از؛ نیروی انسانی و سخت افزارهای موجود در این حوزه می‌باشد. وی از تدوین آیین نامه های مورد نیاز برای حضور اعضای هیات علمی در این حوزه و همچنین منتفع شدن استانها و مراکز از محل در آمدی این دوره ها خبر داد.
لازم به ذکر است، جلسه توجیهی دوره های آموزش عالی آزاد با حضور دکتر اکبری قائم مقام دانشگاه ، دکتر فراهانی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، دکتر علیزاده مدیر کل دفتر آموزش های آزاد وچند رسانه ای و روسای دانشگاه های پیام نور کشور در روز سه شنبه 13 مهر ماه 1395 به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر